tolidberenj

قیمت برنج

tolidberenj

قیمت برنج

  • ۰
  • ۰

برنامه توجیهی تولید سیگار به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری معرفی شده است تا اطلاعات مربوط به این طرح ، میزان سرمایه گذاری ، سودآوری ، تسهیلات اعطا شده و بازده آن از نرخ سرمایه گذاری را برای افرادی که علاقه مند به شروع این تجارت هستند ، فراهم کند.

معرفی طرح توجیهی تولید سیگار
سیگار ، برگهای تنباکو بریده یا خرد شده ، که معمولاً در کاغذ نازک پیچیده می شوند ، برای "دود کردن" استفاده می شود. از این روش استفاده می شود که یک طرف آتش گرفته شود و طرف دیگر (که معمولاً دارای فیلتر است) دود را به ریه ها می کشاند. نیکوتین موجود در دود دخانیات باعث سرخوشی کوتاه مدت می شود. سیگار را با پوشاندن تنباکو در کاغذ سیگار ، که یک کاغذ نازک است ، تهیه می کنید ، یا در اکثر موارد ، آنها سیگارهای آماده را با نام تجاری کارخانه های سیگار خریداری می کنند. مورد استفاده قرار گرفت. بومیان دریافتند که می توانند برگهای این گیاه را بخورند ، آن را در لوله ها دود کرده و حتی آنرا تصفیه کنند. دخانیات برای اهداف مذهبی ، آیین ها و حتی به عنوان دارو استفاده می شد. هنگامی که کریستوفر کلمب در قاره آمریکا به زمین نشست ، وی و همراهانش شاهد سیگار کشیدن سرخپوستان Taino و Arawak بودند. آنها حتی برگ توتون را به کلمبیا دادند. خادمان کلمبوس این تجربه را امتحان کردند ، از آن لذت بردند و سرانجام تنباکو را به خانه بردند. اگرچه در ابتدا برخی افراد از دیدن دود از دهان و بینی خود شوکه شدند ، اما سیگار کشیدن به سرعت رواج پیدا کرد و بین سال های 1500 تا 1600 در سراسر اروپا رواج یافت. اروپایی ها از اواسط قرن 15th کاشت تنباکو را در آمریکای مرکزی آغاز کردند.

هر نوع سیگار از چهار جزء اصلی ساخته شده است:

1. تنباکو

2. کاغذ ، روغنهای اساسی و مواد نگهدارنده

3. چسب

4- فیلتر کنید

فیلترها به طور سنتی از الیاف استات سلولز معروف به قرقره ساخته می شوند. نوآوری های اخیر شامل کپسول های عطر در فیلترها و فیلترهای لوله است.

5- روغنهای اساسی یا روغنهای فرار از جمله ترکیبات فعال گیاهان هستند که حاوی مخلوطهای پیچیده ای از مواد شیمیایی آلی مانند ترپینوئیدها ، آلدهیدها ، الکلها ، استرها ، ستون ها و غیره هستند. روغنهای ضروری نوعی ترکیب فرار است که با تقطیر مواد فرار در اندامهای مختلف گیاهان تازه یا خشک شده با بخار آب بدست می آید و وزن مخصوص آنها غالباً کمتر از آب است.

به طور کلی ، ترکیبات بی رنگ هستند (به خصوص اگر تازه تهیه شده باشند) ، اما به دلیل اکسیداسیون ، رنگ آنها به مرور زمان تیره می شود. روغنهای اساسی به طور کلی در الکل محلول هستند ، در حالی که با آب غیرقابل نفوذ نیست. با این حال ، آنها کمی در آب حل می شوند و بوی خود را به آن منتقل می کنند (مانند تزریقات گیاهی و گلاب) که در آن ماده اصلی به دلیل گرما ، گرما و هوا تغییر می یابد.

انواع روغنهای اساسی مورد استفاده در تولید سیگار
همچنین طعم روغنهای اساسی با یکدیگر متفاوت است. روغنهای اساسی دارای خاصیت مشترکی هستند و عمدتا ترپینوئیدها هستند که می توانند از آن تقطیر شوند ، لکه های دائمی را روی کاغذ نگذارید ، برخلاف روغنهای ثابت با قلیایی ها صابون نمی شوند. آنها دارای طعم های قابض ، خفیف ، سوزناک ، تلخ و شیرین هستند و به سه دسته طبیعی ، مشابه طبیعی (شبه طبیعی) و مصنوعی تقسیم می شوند.

6- روغنهای اساسی اسانس و ترکیبات مرتبط با آن (اولئورسین ، رزین پله ، رزین اولئوگام) محصولاتی هستند که از مواد اولیه گیاه معطر با استفاده از یکی از روشهای تقطیر (آب ، بخار ، آب و بخار و غیره) ، فشرده سازی (فشرده سازی اکسترودر و پوست لایه مرکبات) و با استخراج حلال بدست می آیند.

روغنهای اساسی طبیعی مشابه محصولاتی هستند که حاصل ترکیبی از مواد اولیه معطر و از نظر بو با روغنهای اساسی طبیعی مشابه هستند.

روغنهای اساسی مصنوعی محصولاتی هستند که بصورت تجاری از مواد شیمیایی آلی مشابه روغنهای اساسی طبیعی تهیه شده و بوی مشابه روغنهای اساسی طبیعی دارند.

منتول که نوعی اسانس نعناع است ، در تولید سیگارهای ضروری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و سایر اسانسها به ندرت و بسیار کمتر از تولید سیگار استفاده می شوند.

  • ۹۹/۰۵/۳۰
  • نگین صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی