tolidberenj

قیمت برنج

tolidberenj

قیمت برنج

  • ۰
  • ۰

در نوشتن یک طرح تجاری اساساً دو هدف اصلی وجود دارد. اولین و مهمترین هدف این پروژه هدایت زندگی شغلی شماست
استفاده کنید. مرجع طرح توجیهی سایت ایران صنعت می باشد. این طرح نمونه ای از نشان تجاری شما خواهد بود و برای نگه داشتن شما در مسیر درست استفاده خواهد شد. برنامه شما برای داشتن ارزش باید با گذشت زمان پیش برود. اگر یک برنامه کاری داشته باشید که زودتر از موعد مقرر باشد ، از بسیاری از مشکلات و نارسایی ها جلوگیری کرده و آنها را برطرف خواهید کرد.
کرد
 دوم ، اگر به دنبال وام هستید یا می خواهید وام بگیرید ، یک طرح تجاری لازم است. این طرح اطلاعات دقیق در مورد تمام جنبه های عملیات را ارائه می دهد
گذشته و حال شرکت وام دهنده را ارائه می دهد و همچنین پیش بینی های آینده را ارائه می دهد.
 متن برنامه کسب و کار باید دقیق و حاوی حداکثر اطلاعات باشد. این ممکن است متناقض به نظر برسد ، اما می توانید آن را اشتباه بگیرید
با استفاده از روش کلمه کلیدی حل کنید. کلمات کلیدی زیر را روی یک کارت بنویسید و همانطور که تایپ می کنید آن را جلوی خود قرار دهید.
 چه کسی ، چه چیزی ، کجا ، کی ، چرا ، چگونه ، چقدر
 در ابتدای هر بخش از طرح کسب و کار به هر یک از این سالات در یک پاراگراف پاسخ دهید. سپس با توضیح هر یک از مطالب موجود در متن ادامه دهید.

طرح تجاری از نظر حجم و تعداد صفحات محدودیتی ندارد. به طور متوسط ​​، یک طرح تجاری در 30 تا 40 صفحه تهیه می شود. این طرح به بخشهای مختلف تقسیم شده است
تقسیم کنید زمان شروع و پایان هر کار را تعیین کنید. نوشتن یک برنامه تجاری موثر به طور منظم ، صرف وقت و نوشتن نیازها
دارد.
 با نوشتن لیستی از اسناد هنگام نوشتن متن در وقت صرفه جویی می کنید. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن در مورد ساختار قانونی تجارت خود
اگر متوجه شدید که به یک نسخه از قرارداد مشارکت نیاز دارید ، این توافق نامه را به لیست اسناد خود اضافه کنید. پس از اتمام هر قسمت از برنامه کسب و کار
همچنین لیستی از اسناد مورد نیاز را تهیه کنید.
 با این حساب می توانید تهیه برنامه تجاری خود را شروع کنید. با خواندن این مقاله ، تصویری از روند تهیه طرح تجاری کسب خواهید کرد.
 خلاصه ای از مدیریت که ماهیت اهداف و چشم انداز شما را توصیف می کند:
اولین بخشی که باید در برنامه خود بگنجانید خلاصه مدیریت است. خلاصه مدیریت استراتژی تجارت شما را معرفی می کند و مطمئناً مهمترین آن است
این بخش ویژه مدیران و م institutionsسسات اعتباری است. توجه داشته باشید که بیشتر مدیرانی که قصد دارند پرونده طرح شما را برای دریافت راهنما و
حمایت مالی همیشه مشکل کمبود وقت است و بنابراین نباید انتظار داشته باشید که برنامه خود را با دقت بخوانید
برای تهیه چندین صفحه وقت بگذارید.
برای اینکه بتوانید در عرض چند دقیقه اهداف ، اولویت ها و برنامه های خود را به آنها بگویید ، باید مطالب کل برنامه را خلاصه و متقاعد کنید.
اعداد تایپ شده را در صفحات محدود به آنها ارائه دهید. اگر می توانید دو ، سه صفحه را اداره کنید
برنامه کاری خود را متقاعد کنید که برنامه کاری شما قابل اعتماد و ارزشمند برای سرمایه گذاری است. حتما جلسه را با دست خالی ترک کنید.
خواهی کرد

این خلاصه همچنین به عنوان ابزاری برای کارمندان و مشتریان بالقوه شما که باید از افکار و ایده های شما آگاه باشند ، مهم است.
است.
 شرح مختصری از نحوه شروع شرکت:
اساس تشکیل و راه اندازی شرکت و چگونگی ایده گرفتن و شروع این تجارت توسط خود یا با شرکای خود را به روشنی توضیح دهید
بیان. در این بخش ، شما باید سعی کنید از نکات و اصولی که موسسه اعتباری شما بر آنها تأکید می کند استفاده کنید و نگرانی های شما را به چالش بکشید.
با آنها مطابقت دهید. به عنوان مثال ، اگر با یک بانک یا شرکتی که صادرات و واردات را برای فعالیت های تولید اولویت دارد ، مذاکره نکنید ، یا
اگر چنین کردید ، در مورد پتانسیل برنامه خود برای صادرات و واردات صحبت کنید.
 اهداف شرکت شما:
اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را برای شرکت در چند بند شرح دهید. بیان کنید که چه مدت قصد انجام این کار را دارید
آیا به اهداف می رسید؟ مشتریان شما در بازار کسب و کار شما چه کسانی هستند و بیشتر بر کدام بخش بازار تمرکز دارید؟
و هدف از این انتخاب ها را بیان کنید.

سوابق گروه مدیریت:
بخش مدیریت باید شامل اطلاعات شخصی و کاری اعضا و همچنین اطلاعاتی در مورد سابقه کار و مسئولیت های مربوطه باشد. این
این اطلاعات باید منعکس کننده دانش و تجربه علمی و عملی تیمی باشد که شما برای اجرای برنامه خود انتخاب کرده اید. این بخش می تواند مسیری طولانی را طی کند
سرمایه گذاران از توانایی شما در اجرای طرح راحت می شوند.
 خدمات یا محصولات ارائه شده در طراحی شما:
نکته ای که در این بخش مورد توجه قرار می گیرد تفاوت ها و مزایایی است که کالاها و خدمات شما با سایر محصولات موجود در بازار دارند. در این بخش شما مجبور هستید
فرم دقیق کالاها یا خدماتی را که می تواند پس از اجرای موفقیت آمیز طرح ارائه شود ، معرفی کرده و آن را با محصولات مشابه در بازارهای داخلی و بین المللی مقایسه کنید و
دلایل برتری طرح خود را از نظر کمی و کیفی در مقایسه با آنها توضیح دهید.
 کشش بازار برای کالاها و خدمات شما:
بخاطر داشته باشید که برای حمایت ، همکاری ، خرید باید موسسات اعتباری ، کارمندان و سایر افراد با نفوذ را در بازار هدف خود خریداری کنید
و سرمایه گذاری را متقاعد کنید. شما باید تحقیقات گسترده ای برای این بخش انجام دهید.
اگر قرار است تجارت شما تحت وب باشد یا بتوان آن را در اینترنت و هم در محیط فیزیکی پیاده سازی کرد ، به کشش بازار منطقه ای نیاز دارید.
و بین المللی را برای طراحی مورد نظر خود تعیین کنید.

استراتژی بازاریابی:
چگونه می خواهید آغاز فعالیت خود را به جهانیان اعلام کنید؟ آیا تبلیغات کاغذی ، تلویزیونی یا اینترنتی یا هر سه را انتخاب می کنید؟ آیا شما یک ابزار بازاریابی هستید؟
شما برای قرار دادن سایت خود در موتورهای جستجو و سایت های دیگر از سرویس های آنلاین مانند com.bCentral.www: // http استفاده می کنید.
شما همچنین باید میزان هزینه های تبلیغات و بازیابی را محاسبه و آماده کنید.
 چشم انداز اقتصادی سه تا پنج ساله:
این بخش باید شامل خلاصه ای از پیش بینی های مالی شما در قالب ارقامی در مورد چگونگی دستیابی به چشم انداز فرضی شما باشد.
شما باید اطلاعاتی راجع به میزان درآمد و هزینه های مربوط به هر دوره زمانی ارائه دهید. مورد دیگری که باید در این بخش باشد
ذکر کنید که این مبلغ پولی است که شما مایلید از موسسه اعتباری خود دریافت کنید تا هزینه های اولیه راه اندازی شود.
کار خود را تهیه کنید. تکمیل کامل ، کامل و شفاف این قسمت حساس ترین قسمت برنامه شماست و می تواند موفقیت یا شکست برنامه شما را تضمین کند.
ن
 نحوه تنظیم و ارائه یک طرح تجاری:
مواردی وجود دارد که در بهبود برنامه تجاری شما تأثیرگذار است و بهتر است هنگام نوشتن برنامه خود به آنها توجه کنید.

  • ۹۹/۰۶/۱۱
  • نگین صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی