tolidberenj

قیمت برنج

tolidberenj

قیمت برنج

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گزارشی که امکان سنجی یک پروژه را در ابعاد مختلف مانند بازار ، فنی و مالی بررسی می کند و استفاده از تخصص اشخصاص مشاوره طرح توجیهی نامیده می شود.

گزارشی که امکان سنجی یک پروژه را در ابعاد مختلفی از جمله بازار ، فنی و مالی بررسی می کند ، گزارش مطالعات امکان سنجی (معادل کلمه انگلیسی گزارش امکان سنجی مطالعه) نامیده می شود. طرح توجیهی ابعاد مختلف یک پروژه مانند بازار ، فنی و مالی را بررسی کرده و به سه بخش تقسیم شده است. قسمت های طرح توجیه را می توان به شرح زیر توصیف کرد:
1- تحلیل مالی: به منظور مطالعه و تحلیل ابعاد مختلف مالی و سودآوری طرح توجیهی.
2- مطالعه بازار: که در آن ابعاد مختلف بازار محصول طرح توجیهی مورد بررسی قرار می گیرد. این ابعاد شامل کمبود ، بازار هدف ، عرضه ، تقاضا و غیره است.
3- امکان سنجی فنی: به منظور بررسی ابعاد فنی پروژه ، توجیهی از قبیل فناوری ، ظرفیت ، محل استقرار ، ماشین آلات و تجهیزات تولید و ساختار اجرایی پروژه انجام می شود.

    گزارش منطقی
 طرح توجیهی از سه بخش تشکیل شده است که هر یک در زیر مورد بحث قرار می گیرد:

مطالعات بازار
وجود محصولات و خدمات برای برنامه ها و پروژه های مختلف ضروری است. از طرف دیگر ، هدف از اجرای طرح توجیه ، ارائه محصولات متناسب با میل مصرف کننده در بازارها است که باید با دقت مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد و سپس هدف موردنظر مورد بررسی قرار گیرد. برخی از موارد در مطالعات بازار طرح توجیه از اهمیت برخوردار است که شامل تعیین آمار مربوط به میزان تولید ، واردات ، تقاضا ، صادرات و مصرف محصول مورد نظر در سالهای مختلف در کشور و همچنین پیش بینی این موارد در آینده است. . به منظور پیش بینی تقاضا به عنوان یک مؤلفه مهم در تحقیقات بازار ، موارد زیر مؤثر هستند:
- آمار و اطلاعات در دسترس را بررسی کنید
- بررسی انواع محصولاتی که شامل کالاهای مصرفی ، واسطه ها و سرمایه است

    روشهای مختلف پیش بینی تقاضای محصول در برنامه توجیهی برای آینده
1- روش ادامه روند گذشته
اگر فکر می کنید روند تغییر پارامتر مورد نظر در آینده مشابه روند سالهای گذشته است ، برای پیش بینی میزان پارامتر باید از میانگین رشد سالهای قبل استفاده شود. از این روش برای راحتی و راحتی استفاده می شود. در حالی که در برخی موارد ، صرفاً استناد به روند سالهای گذشته گمراه کننده است. زیرا تغییرات تکنولوژیکی ، فرهنگی و سلیقه ای و تغییرات جمعیتی در روند تغییر پارامترها تأثیرگذار است.

2- روش مصرف سرانه
از روش مصرف سرانه در طرح توجیهی با هدف پیش بینی تقاضای محصول در سالهای آینده استفاده می شود. از این طریق می توان نرخ رشد متوسط ​​سرانه مصرف در سال های گذشته را آسان ارزیابی کرد. پیش بینی تقاضا بر اساس میانگین رشد سرانه و نرخ رشد جمعیت است.
3- روش ضریب مصرف
روش ضریب مصرف پیش بینی تقاضا برای کالاهای واسطه ای است که برای تولید سایر محصولات استفاده می شود. به گونه ای که با داشتن ضریب مصرف محصول و پیش بینی میزان تولید یک محصول ، می توان پیش بینی تقاضا برای محصول مورد نظر در برنامه توجیهی را ارائه داد. روش ضریب مصرف که با تعیین ضریب مصرف محصول و پیش بینی تولید کالاهای مصرفی در سالهای آینده همراه است ، روشی مناسب برای افزایش کارایی شرکتها است.
4- فرآیند مارکو
در روش مارکو از یک نظرسنجی برای کالاهای جدید یا نوع خاصی از کالاهای موجود استفاده شده است که نیاز به بررسی رفتار مصرف کنندگان محصول برنامه طرح توجیه دارد ، چه افراد و یا گروه های درآمدی یا صنایعی که محصول واسطه ای را مصرف می کنند. از طریق این روش می توان از پرسشنامه ، مطالعه میدانی یا مصاحبه و نظرسنجی در مورد تقاضای کالاها استفاده کرد.
5- روش پردازش متغیر
 روش روند متغیر با هدف تغییر مصرف یک کالای خاص ، به صورت مورد ، که مربوط به تغییر در درآمد ملی است ، انجام می شود و ممکن است هر یک از مؤلفه های آن مانند سرمایه گذاری ملی ، مصرف ملی ، اعتبار برنامه ویژه و بودجه خانوار این روش به دلیل تحول در شرایط اقتصادی و اجتماعی و همچنین تکامل الگوهای مصرف ناشی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد و در نوشتن یک طرح توجیهی برای بررسی رابطه و مقایسه بین روند مصرف محصول ، رابطه همبستگی را نشان می دهد. به طور ساده ، میزان تغییر در مصرف کالاها و روند تغییر در عوامل انتخاب شده در دوره گذشته واضح است. بنابراین ، روند تغییرات در مصرف کالاها در آینده به راحتی قابل محاسبه است. نتیجه همچنین برای پیش بینی تقاضای محصول آینده استفاده می شود.
 پس از تعیین میزان عرضه محصول طرح توجیهی که برابر است با تولید به علاوه واردات ، لازم است که آمار شرکت ها یا جمعیت مصرف کننده محصول بررسی شود زیرا با مقایسه عرضه و تقاضای محصول می توان بازار مصرف را رقم زد. این محصول را شناسایی کرده و اگر بازار داخلی اشباع شده باشد به معنای تعداد زیادی از شرکت های مشابه یا عدم وجود بازار مصرف داخلی است. اگر بازار با اشباع یا چندین رقبای بین المللی روبرو شده است ، برای حل این مشکل ، می توان محصولی بسیار با کیفیت تولید کرد و سپس آن را با قیمت پایین عرضه کرد. فعالیت های تجاری و تبلیغاتی نیز باید در مقیاس وسیع انجام شود.

توجیه فنی
 توجیه فنی طرح توجیهی اصطلاح رایج دیگر در این زمینه است. مطالعه امکان سنجی از نظر امکان سنجی اجرای آن در بخش توجیه فنی گزارش توجیه بررسی شده است. در این مطالعه امکان سنجی ، ابتدا مطالعات لازم در مورد چگونگی اجرای طرح با عنوان "فاز 1 طرح انجام شده" ارائه شده است. طراحی فاز 1 دارای اطلاعات کلی است و شامل اطلاعات بسیار مفصلی از جمله مشخصات زمین سایت پروژه ، عملیات ساخت و ساز ، دانش فنی پروژه ، ظرفیت ، دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز برای تولید ، محوطه سازی و ساخت جاده ، امکانات و موارد دیگر است که در آنها هزینه های سرمایه گذاری ثابت در نظر گرفته شده اند.
 در این بخش از توضیحات ، کلیه اطلاعات فنی اجرای طرح توجیهی در مراحل ساخت و بهره برداری بدست می آید و اطلاعات مربوط به هزینه های سرمایه گذاری ، که شامل هزینه های سرمایه گذاری ثابت ، هزینه های قبل از بهره برداری و سرمایه در گردش می باشد ، به همراه مستند. اسناد در بانک بررسی. بودن. هزینه های تولید سالانه مانند هزینه های مواد اولیه ، سوخت ، نیروی انسانی ، استهلاک ، هزینه های تأمین مالی ، هزینه های اداری و خدماتی ، برنامه ریزی ، نحوه اجرای طرح و غیره نیز در این بخش در نظر گرفته شده است. .

• آنالیز مالی
طرح توجیهی با هدف کسب سود اجرا می شود و به همین دلیل ، دستیابی به یک شاخص و معیار مناسب برای تعیین سودآوری یا عدم سودآوری برنامه ها ، مجموعه ای از شاخص ها و اقتصاددانان بزرگ در طی سالهای گذشته بوده است. آنها مالی و اقتصادی را تعریف و استفاده کرده اند. تحلیل مالی در مطالعه امکان سنجی در گزارشهای توضیحی نیز با هدف دستیابی به شاخص های مالی و اقتصادی انجام می شود که در نهایت منجر به تصمیم گیری صحیح می شود.
 نکته اصلی در تجزیه و تحلیل مالی استفاده از هزینه های تولید ، پیش بینی درآمد سالانه برای پروژه و سایر مبانی ، هزینه های سرمایه گذاری ، فرضیات مورد نیاز برای محاسبات ، صورت جریان نقدی ، صورت سود و زیان و ترازنامه پیش بینی شده است. . برای آزمایش امکان سنجی یک مطالعه امکان سنجی ، دو روش مناسب وجود دارد که از نظر ابزاری که برای انجام کار با یکدیگر استفاده می شوند بسیار مشابه هستند و البته در روش و نگرش آنها تفاوت هایی وجود دارد. این دو روش عبارتند از:

1. تحلیل اقتصادی: ارزیابی اقتصادی با جریان و هزینه های منافع اجتماعی سروکار دارد.
2. تجزیه و تحلیل مالی: ارزیابی مالی مربوط به جریان هزینه و سود از دید سرمایه گذار است.


اما ، در نتیجه تحلیل اقتصادی یا آزمایش ، ابعاد وسیع تری از هزینه ها و مزایا از آنالیز مالی در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر ، در زمان سرمایه گذاری ، سرمایه گذار به منافع مالی و ثبات سود توجه می کند ، اما جامعه یا دولت به اهدافی مانند افزایش درآمد ملی ، اشتغال زایی ، ریشه کن کردن فقر و منافع جامعه محور توجه می کنند. دارد. در نتیجه ، اهداف دو آزمون متفاوت است. به همین دلیل ، اگر هدف ارزیابی سودآوری پروژه برای جامعه و از منظر ملی و در سطح کلان مانند پروژه های ملی باشد ، از روش ارزیابی اقتصادی استفاده می شود.

منبع: ایران صنعت

  • نگین صادقی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله روند تولید ذرت شیرین کنسرو معرفی شده و اطلاعاتی در مورد تولید کنسرو ذرت شیرین به شما ارائه می شود. این اطلاعات هم برای تهیه برنامه توجیهی شما و هم برای معرفی این طرح به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مفید خواهد بود. با ایران صنعت باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 نگاهی به روش تولید کنسرو ذرت شیرین

در صنایع غذایی فرآیند تولید نسبتاً از پیش تعریف شده است و تولید کننده نقش خاصی در انتخاب آن ندارد و بنابراین نقش آن ایجاد شرایطی برای دقت در اجرای صحیح فرایند است.

از طرف دیگر ، اداره نظارت بر مواد غذایی وزارت بهداشت و همچنین مؤسسه استاندارد ، نظارت مستقیم و مداوم را بر واحدهای تولید مواد غذایی اعمال می کنند و کیفیت مواد اولیه و محصولات را همزمان با رعایت دقیق مراحل تولید ، نظارت و کنترل می کنند. . بنابراین ، تولید کننده موظف است فرایند تعریف شده را انجام دهد ، که برای محصول مورد مطالعه موارد زیر است.

 

خوشه بندی

ذرت شیرین نیز به عنوان دانه هایی که به خوشه آن وصل شده از کشاورزان خریداری می شود و به کارخانه منتقل می شود. بنابراین ، تهیه این سبزیجات و تهیه آنها برای کنسرو لازم است. عملیات دانه بندی توسط یک دستگاه ویژه انجام می شود.

شستن دانه ها

پس از برداشت دانه ، از ذرت برای از بین بردن بقایای اشیاء خارجی که از مزرعه باقی مانده اند ، مانند بقایای سموم دفع آفات ، حشرات ، خاک و غیره استفاده می شود که با آب انجام می شود.

پخت اولیه (جوش)

مواد غذایی کنسرو شده غذایی است که به بازار پخته شده عرضه می شود. بنابراین در کارخانه های کنسرو سازی در دو مرحله طبخ می شود. در مرحله اول ذرت در مخازن خلاء از قبل پخته می شود و در مرحله دوم وقتی ذرت درون قوطی ریخته می شود ، پخت و پز کامل می شود. در پخت و پز اولیه ، ذرت در یک تابه زیر خلاء پخته می شود.

پر کردن ذرت در قوطی های فلزی

پس از پخت و پز اولیه ، ذرت با دستگاه های پر کردن درون قوطی های فلزی پر می شود. البته باید گفت که قوطی ها قبل از پر کردن با فشار بخار تمیز می شوند. با تنظیم دستگاه پرکن ، مقدار ذرت پر شده در هر قوطی دقیقاً کنترل می شود.

آب نمک و سایر مواد افزودنی را به ذرت موجود در قوطی اضافه کنید

کنسرو ذرت شیرین یک سبزی کنسرو است که در نمک نگهداری می شود. از طرف دیگر ، برخی مواد افزودنی مانند اسید سیتریک ، بی کربنات سدیم و غیره به عنوان مواد نگهدارنده (ضد قالب ، مواد شیمیایی و میکروبی فساد) به محتویات مواد غذایی کنسرو اضافه می شوند. بنابراین ، این مواد پس از پر کردن قوطی در مرحله اضافه می شوند. لازم به ذکر است که کلیه مواد فوق در داخل قوطی پر شده است.

بسته شدن درب

پس از پر کردن قوطی با سبزیجات و مواد افزودنی آن ، درب قوطی توسط دستگاه درب بسته و بسته می شود.

پخت و پز نهایی

پخت و پز نهایی اکثراً روی ذرت شیرین انجام می شود و این نیز به دلیل دیر پختن ذرت است. رویه این است که قوطی را درون آب داغ قرار داده و روی حرارت غیرمستقیم پخته می شود.

عملیات حرارتی (عقیم سازی)

کلیه غذاهای کنسرو شده باید در دمای و زمان مشخصی پس از کنسرو استریل شوند. این عمل میکروارگانیسم های موجود در غذا را به طور کامل از بین می برد و آن را برای ذخیره طولانی مدت آماده می کند. در مورد مواد غذایی کنسرو ، دمای استر شستشو حدود 90 درجه سانتیگراد و زمان آن حدود 20 دقیقه است.

برچسب قوطی های فلزی

قوطی های فلزی معمولاً به دو روش تولید می شوند. در حالت اول ، مشخصات محصول و سازنده آن مستقیماً روی قوطی چاپ می شود و در حالت دوم ، این اطلاعات بر روی کاغذ چاپ می شود و در پایان تولید ، آن را روی قوطی با چسب می چسبانید. عملیات برچسب چسب توسط دستگاه انجام می شود.

بسته بندی برش

بسته بندی معمول در صنعت کنسرو کوچک شدن است ، در این حالت قوطی ها توسط پلاستیک شفاف در زیر حرارت هوای گرم به 12 قطعه خرد می شوند.

قرنطینه محصول به مدت معین

محصولات غذائی پس از تولید لازم است به مدت معینی در انبار محصول قرنطینه شده و در صورت عدم مشاهده هر گونه آلودگی میکروبی ، راهی بازار مصرف گردند . وجود آلودگی های میکروبی در قوطی ها بصورت باد کردگی قوطی ها ، سوراخ بودن آنها و موارد دیگر قابل مشاهده و کشف است .که زمان قرنطینه حدود دو هفته می باشد .

ارسال محصول آماده فروش به انبار محصول

پس از پایان دوران قرنطینه ، محصول برای فروش به انبار محصول تحویل می شود .

  • نگین صادقی
  • ۰
  • ۰

برنامه توجیهی تولید سیگار به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری معرفی شده است تا اطلاعات مربوط به این طرح ، میزان سرمایه گذاری ، سودآوری ، تسهیلات اعطا شده و بازده آن از نرخ سرمایه گذاری را برای افرادی که علاقه مند به شروع این تجارت هستند ، فراهم کند.

معرفی طرح توجیهی تولید سیگار
سیگار ، برگهای تنباکو بریده یا خرد شده ، که معمولاً در کاغذ نازک پیچیده می شوند ، برای "دود کردن" استفاده می شود. از این روش استفاده می شود که یک طرف آتش گرفته شود و طرف دیگر (که معمولاً دارای فیلتر است) دود را به ریه ها می کشاند. نیکوتین موجود در دود دخانیات باعث سرخوشی کوتاه مدت می شود. سیگار را با پوشاندن تنباکو در کاغذ سیگار ، که یک کاغذ نازک است ، تهیه می کنید ، یا در اکثر موارد ، آنها سیگارهای آماده را با نام تجاری کارخانه های سیگار خریداری می کنند. مورد استفاده قرار گرفت. بومیان دریافتند که می توانند برگهای این گیاه را بخورند ، آن را در لوله ها دود کرده و حتی آنرا تصفیه کنند. دخانیات برای اهداف مذهبی ، آیین ها و حتی به عنوان دارو استفاده می شد. هنگامی که کریستوفر کلمب در قاره آمریکا به زمین نشست ، وی و همراهانش شاهد سیگار کشیدن سرخپوستان Taino و Arawak بودند. آنها حتی برگ توتون را به کلمبیا دادند. خادمان کلمبوس این تجربه را امتحان کردند ، از آن لذت بردند و سرانجام تنباکو را به خانه بردند. اگرچه در ابتدا برخی افراد از دیدن دود از دهان و بینی خود شوکه شدند ، اما سیگار کشیدن به سرعت رواج پیدا کرد و بین سال های 1500 تا 1600 در سراسر اروپا رواج یافت. اروپایی ها از اواسط قرن 15th کاشت تنباکو را در آمریکای مرکزی آغاز کردند.

هر نوع سیگار از چهار جزء اصلی ساخته شده است:

1. تنباکو

2. کاغذ ، روغنهای اساسی و مواد نگهدارنده

3. چسب

4- فیلتر کنید

فیلترها به طور سنتی از الیاف استات سلولز معروف به قرقره ساخته می شوند. نوآوری های اخیر شامل کپسول های عطر در فیلترها و فیلترهای لوله است.

5- روغنهای اساسی یا روغنهای فرار از جمله ترکیبات فعال گیاهان هستند که حاوی مخلوطهای پیچیده ای از مواد شیمیایی آلی مانند ترپینوئیدها ، آلدهیدها ، الکلها ، استرها ، ستون ها و غیره هستند. روغنهای ضروری نوعی ترکیب فرار است که با تقطیر مواد فرار در اندامهای مختلف گیاهان تازه یا خشک شده با بخار آب بدست می آید و وزن مخصوص آنها غالباً کمتر از آب است.

به طور کلی ، ترکیبات بی رنگ هستند (به خصوص اگر تازه تهیه شده باشند) ، اما به دلیل اکسیداسیون ، رنگ آنها به مرور زمان تیره می شود. روغنهای اساسی به طور کلی در الکل محلول هستند ، در حالی که با آب غیرقابل نفوذ نیست. با این حال ، آنها کمی در آب حل می شوند و بوی خود را به آن منتقل می کنند (مانند تزریقات گیاهی و گلاب) که در آن ماده اصلی به دلیل گرما ، گرما و هوا تغییر می یابد.

انواع روغنهای اساسی مورد استفاده در تولید سیگار
همچنین طعم روغنهای اساسی با یکدیگر متفاوت است. روغنهای اساسی دارای خاصیت مشترکی هستند و عمدتا ترپینوئیدها هستند که می توانند از آن تقطیر شوند ، لکه های دائمی را روی کاغذ نگذارید ، برخلاف روغنهای ثابت با قلیایی ها صابون نمی شوند. آنها دارای طعم های قابض ، خفیف ، سوزناک ، تلخ و شیرین هستند و به سه دسته طبیعی ، مشابه طبیعی (شبه طبیعی) و مصنوعی تقسیم می شوند.

6- روغنهای اساسی اسانس و ترکیبات مرتبط با آن (اولئورسین ، رزین پله ، رزین اولئوگام) محصولاتی هستند که از مواد اولیه گیاه معطر با استفاده از یکی از روشهای تقطیر (آب ، بخار ، آب و بخار و غیره) ، فشرده سازی (فشرده سازی اکسترودر و پوست لایه مرکبات) و با استخراج حلال بدست می آیند.

روغنهای اساسی طبیعی مشابه محصولاتی هستند که حاصل ترکیبی از مواد اولیه معطر و از نظر بو با روغنهای اساسی طبیعی مشابه هستند.

روغنهای اساسی مصنوعی محصولاتی هستند که بصورت تجاری از مواد شیمیایی آلی مشابه روغنهای اساسی طبیعی تهیه شده و بوی مشابه روغنهای اساسی طبیعی دارند.

منتول که نوعی اسانس نعناع است ، در تولید سیگارهای ضروری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و سایر اسانسها به ندرت و بسیار کمتر از تولید سیگار استفاده می شوند.

  • نگین صادقی
  • ۰
  • ۰

از بین بردن زمینه های عکس یکی از اساسی ترین نیاز افرادی است که با رایانه یا تلفن همراه سر و کار دارند.

برای اینکه بتوانیم پیش زمینه تصاویر را راحت تر از بین ببریم ، آنها را به دو دسته تقسیم می کنیم و هر یک را جداگانه آموزش می دهیم.

دسته اول تصاویری هستند که یک پس زمینه ساده دارند و اغلب پس زمینه یا خود آنها از یک یا دو رنگ تشکیل شده اند و دسته دوم تصاویر هستند که بسیار پیچیده هستند و از چندین رنگ مختلف تشکیل شده اند.

در این مقاله می خواهیم نحوه حذف پیش زمینه دسته اول را به شما آموزش دهیم.

در این آموزش فتوشاپ روش هایی برای از بین بردن زمینه های عکس برای افرادی که نیازهای ساده ای دارند و بسیار حرفه ای نیستند به شما آموزش می دهیم تا بتوانند به راحتی پیش زمینه عکس خود را حذف کرده و از آنها در مکان های مختلف استفاده کنند.

اما اگر تصاویری دارید که بسیار پیچیده هستند و می خواهید پیش زمینه آنها را حذف کنید ، کافی است مقاله دو روش را برای جدا کردن تصویر از پس زمینه در فتوشاپ بخوانید تا در این زمینه به یک حرفه ای کامل تبدیل شوید.

پس زمینه عکس را با استفاده از محدوده رنگ حذف کنید:
این روش وقتی عملی باشد که رنگ پس زمینه یا رنگ موضوع یک یا دو رنگ باشد.

مرحله اول :
بعد از طی کردن مراحل مشترک آموزش ، به نوار منو بروید و از منوی کشویی بر روی گزینه Select کلیک کرده و گزینه Color Range را انتخاب کنید.

بعد از کلیک ، پنجره ای مشابه پنجره زیر باز خواهد شد که در آن شما یک انتخاب کننده رنگ دارید که می توانید با کلیک روی رنگ پس زمینه (1) آن را انتخاب کنید.

پس از انتخاب ، خواهید دید که رنگ پس زمینه در تصویر کوچک سفید است و موضوع سیاه است.

توجه داشته باشید که اگر منطقه ای از موضوع شما حاوی رنگ پس زمینه باشد ، آن ناحیه نیز انتخاب می شود.

قسمت مشخص شده با عدد (2) در تصویر میزان اشباع رنگ را نشان می دهد. .

در این آموزش این عدد را بر روی 69 یا 70 تنظیم می کنیم. بعد از انجام این کار ، روی دکمه OK (3) کلیک کنید

مرحله دوم :
پس از انجام مرحله قبل با دقت ، با تصویر زیر روبرو می شوید
در این مرحله با فشردن کلید Delete (Del) روی صفحه کلید ، پس زمینه عکس شما حذف می شود.
اکنون می توانید از موضوعی که می خواهید پس زمینه را در هر کجا که بخواهید پاک کنید.

منبع: maktabtv.com

  • نگین صادقی
  • ۰
  • ۰

اگر عضو تیمی هستید که با سایر طراحان گرافیک بر روی یک پروژه کار می کنید ، یا یک طراح گرافیک مستقل هستید که برای خود حرفه ای کار می کنید ، در هر صورت ، برای حرفه ای تر شدن ، باید نکات و قوانینی را که باعث می شود ، پیروی کنید. منظم و ماهر در تمام پروژه های خود بنابراین این 10 نکته مهم فتوشاپ را به خوبی بیاموزید و به یاد بسپارید تا مسیر حرفه ای شما هموارتر شود.

نکات مهم فتوشاپ:
اول از همه ، این 10 نکته ترفندهای پیچیده ای نیست که بتوانید به خودتان بگویید فراموش شده اند یا برای انجام آنها به تخصص زیادی احتیاج خواهید داشت ، در مقابل ، این نکاتی هستند که به راحتی قابل اجرا هستند و باید به عادت هایی تبدیل شوند که به طور معمول از آنها پیروی می کنید. . آنها را انجام دهید.

1 - نام پرونده ها را به درستی وارد کنید
به طور پیش فرض ، Photoshop با ایجاد Untitled به عنوان نام پرونده هنگام ایجاد پرونده های جدید ، حذف این نام و ذخیره نام پرونده با توجه به پروژه شما.

این نام می تواند شامل نام تجاری ، نام پروژه و نسخه اجرایی شما باشد

به عنوان مثال: Tarhan_Logo_v2 یا Brandname_Vizit_v1

2 - لایه ها را نام ببرید
هنگامی که یک لایه جدید در Photoshop ایجاد می کنید ، این برنامه به طور خودکار نام لایه جدید را مطابق با نام آخرین لایه ایجاد شده ایجاد می کند ، به عنوان مثال ، اگر آخرین لایه ایجاد شده Layer 2 باشد ، لایه بعدی لایه 3 خواهد بود.

با فرض اینکه شما در حال کار روی یک پروژه نیمه سنگین هستید ، ایده Layer 157 یا بالاتر ایده چندانی ندارد.

در این پروژه ، وقتی می خواهید به عقب برگردید ، پیدا کردن لایه مورد نظر و کار بر روی آن بسیار دشوار است ، به خصوص اگر پروژه شما از چگالی بینایی بالایی برخوردار باشد. برای اینکه هرگز این مشکل را نداشته باشید ، باید این نکته را رعایت کنید که برای هر لایه نامی گذاشته اید. پیدا کردن لایه ها به راحتی در طول پروژه یا حتی چند روز پس از اتمام پروژه آسان خواهد بود.

به عنوان مثال: آرم آبی یا لوگو کوچک

3 - لایه ها را گروه بندی کنید
برای یک ثانیه تصور کنید که به دنیای کارلی Earl منتقل شده اید. شما 157 لایه دارید. اکنون 157 لایه در پنل لایه ها قرار دارید ، به جز اینکه در طول پروژه ساعت ها در پیمایش به بالا و پایین می روید. اگر این لایه ها خاموش ، رو به بالا و پایین یا حذف شده باشند ، می توان در کل پروژه مشکلی ایجاد کرد. مورد بعدی که باید در Photoshop در نظر بگیرید ، مدیریت لایه ها با استفاده از گروه بندی است.

یکی از ویژگی های قابل توجه گروه ها این است که می توانید نام گروه ها و همچنین اسامی لایه ها را تغییر داده و نامی را انتخاب کنید که مطابق با محتوای هر گروه باشد ، زیرا فتوشاپ نام های گروه 1 ، گروه 2 و ... را بطور پیش فرض قرار می دهد. قرار می دهد

4 - عکس و متن را بکشید
بسیاری از افراد تازه وارد فتوشاپ و متأسفانه بسیاری از افرادی که سالهاست با فتوشاپ کار می کنند این نکته را رعایت نمی کنند و بدون حفظ نسبت خود (برای بزرگنمایی یا خارج کردن) تصاویر یا حتی متن ترسیم می کنند.

مهم است که این دو مورد را بدانید تا این اشتباه را نکنید:

نکته اول این است که اگر تصویر خیلی کوچک است ، کشیدن و بزرگنمایی باعث کاهش کیفیت می شود ، بنابراین روی تصاویر کوچک بزرگنمایی نکنید.

نکته دوم این است که اگر می خواهید متن یا تصویر را کوچک یا بزرگ کنید ، لازم است نسبت را رعایت کنید.

5 - کلیه پرونده های استفاده شده در پروژه را نگه دارید
یکی از مهمترین کارهایی که فتوشاپ می تواند برای تعداد زیادی از طراحان گرافیک انجام دهد ، ذخیره کردن پرونده های مورد استفاده در هدر پروژه نیست.

هنگام استفاده از تصاویر ، متن ، بردارها و سایر عناصر موجود در پروژه خود ، پوشه ای را در انبار پروژه بنام Footage یا Assets ایجاد کنید و کلیه پرونده های رد پروژه را در آنجا ذخیره کنید ، زیرا در پروژه های بعدی یا همان پروژه در صورت بروز مشکل در پرونده ها در یک پروژه دیگر دوباره آمده یا مورد نیاز هستند ، نیازی به امتحان کردن مجدد و صرف وقت یا هزینه برای دریافت آن پرونده نیست.

  • نگین صادقی
  • ۰
  • ۰

فتوشاپ چیست؟
Photoshop یک نرم افزار ویرایش حرفه ای است که توسط Adobe Systems ساخته شده و برای ایجاد و ویرایش عکس ها استفاده می شود. علاوه بر این ، برخی از مهمترین محصولات نرم افزاری Adobe Systems عبارتند از After Effects، Premiere، Illustrator، In طراحی. تولید شدند.

هرکسی که گرافیک رایانه ای را انجام می دهد به نوعی نرم افزار نیاز دارد.

به طور خلاصه ، Photoshop ابزاری است برای هر کسی که با یک گرافیک ثابت و حتی متحرک در رایانه کار می کند.

طراحان گرافیک ، ناشران کتاب و مجله ، چاپخانه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، طراحان وب سایت ، عکاسان ، هنرمندان - هنرمندان ، توسعه دهندگان نرم افزار ، انیماتورها و…. آنها به فتوشاپ احتیاج دارند. این نرم افزار گرافیکی حرفه ای امروز در عصر فناوری نه نرم افزاری بلکه یک صنعت است.

نرم افزار Adobe Photoshop محبوب ترین نرم افزار ایجاد و اصلاح تصویر و یکی از محصولات با ارزش Adobe است. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر را به راحتی دستکاری ، برش و تغییر اندازه دهند تا جلوه ای جدید ایجاد شود. این برنامه در بین عکاسان حرفه ای و طراحان گرافیک محبوب ترین است.

اگرچه Photoshop برای ویرایش و چاپ عکس طراحی شده است ، اما به طور فزاینده ای برای ایجاد عکس برای وب استفاده می شود.

Adobe Photoshop با سایر نرم افزارهای ویرایش ، انیمیشن و آموزش سی دی نیز ارتباط تنگاتنگی دارد. این یک فرمت فایل بومی فتوشاپ (PSD) است که می تواند به Image Ready ، Illustrator ، Premiere ، After Effects و Encore DVD منتقل شود. ،

به عنوان مثال ، فتوشاپ دارای اشکالاتی جزئی است ، پس از نصب فضای دیسک سخت زیادی را می گیرد و سیستم را در زمان اجرا کند می کند ، این به دلیل اندازه طبیعی است.

همه موارد ذکر شده ، استفاده از نرم افزارهای پیشرفته را برای افرادی که از فتوشاپ استفاده می کنند ، آسان تر کرده اند تا از این نرم افزار بیشترین بهره را ببرند.

اما نگران نباشید ، تمام کسانی که سخت افزار قدرتمند ندارند می توانند تا زمانی که از نسخه قابل حمل یا نسخه کوچک Photoshop استفاده می کنند ، از این نرم افزار استفاده کنند.

کاربردهای فتوشاپ
برنامه های فتوشاپ بخش اعظمی از محیط ما را شامل می شود ، از جمله عکس های شخصی ، پوسترهای تبلیغاتی ، کارت ویزیت ، آگهی ها ، نامه ها ، رابط های نرم افزاری گرافیکی ، جلد مجلات ، زیرنویس های فیلم ، سایتهای گرافیکی و… .. برای زیباتر شدن و حتی زیباتر شدن همه آنها باید یک بار از دست یک هنرمند فتوشاپ بروند.

منبع: ویکی پدیا

  • نگین صادقی
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر ، با توسعه مناطق آزاد و گسترش فضای تجارت و تجارت ، نیازهای بالقوه ای برای ساخت زیرساخت های تجاری مانند فضاهای اداری و تجاری ایجاد شده است. این نیازها با افزایش تمایل گردشگران و گردشگران تفریحی و تجاری برای اقامت چند روز بیشتر می شوند.این یکی از نمونه طرح توجیهی می باشد که شما میتوانید به عنوان نمونه ببینید. بنابراین ساخت مراکز اقامتی مدرن در سطح بین المللی باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی و رونق صنعت گردشگری خواهد شد. از طرف دیگر ، ساخت چنین اقامتگاه ها باعث رونق اقتصادی در منطقه و کاهش بیکاری در آن منطقه خواهد شد.

منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد در قسمت جنوبی دریای خزر و مرکز اقتصادی شمال ایران با مساحت 8609 هکتار و 40 کیلومتر خط ساحلی و جمعیتی بیش از 30 هزار نفر است. همسایگی و ارتباط با بنادر شمالی دریای خزر و بازارهای بزرگ و پرجمعیت قفقاز و آسیای میانه ، دسترسی به یکی از مهمترین راهروهای تجاری بین کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق بندر خزر با بنادر باکو در جمهوری آذربایجان ، ترکمنباشی در ترکمنستان ، آکتاو در قزاقستان و آستاراخان روسیه و همچنین استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی و دریایی ترکیبی و اتصال خط ریلی ارومقی در چین به بندر آکتاو قزاقستان ، از آب و هوای معتدل ، طبیعت جذاب برخوردار است. ، سواحل زیبای دریای خزر ، مراکز تفریحی مانند مرکز تفریحی دریایی ، اسکله قایقرانی ، قایقرانی در آکواریوم ها ، باغ های پرنده ، مجتمع های ورزشی ، مجتمع های مسکونی ، مراکز توریستی مجهز ، مجتمع های تجاری ظرفیت های بی نظیری را برای فعالیت در این منطقه فراهم کرده اند. علاوه بر این ، معافیت مالیاتی 20 ساله از درآمد اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی ، معافیت مالیات بر ارزش افزوده ، معافیت از مقررات واردات و صادرات سرزمین اصلی ، آزادی ورود و خروج سرمایه و سود حاصل از سرمایه گذاری و محیط تجاری آسان تر و آسان تر است. از سرزمین اصلی. ، یک بستر بسیار مناسب برای انواع فعالیت های اقتصادی سودآور در زمینه های مختلف از جمله برنامه حاضر است.

ترافیک حدود 11 میلیون وسیله نقلیه در سال 1396 و حدود 9 میلیون وسیله نقلیه مسافری در سال 1395 که از طریق مسیرهای خمام و رضوانشهر وارد بندر انزلی شده اند نشان می دهد که میل گردشگران برای تفریح ​​و اقامت در بندر انزلی در این کشور رو به افزایش است. منطقه و این نشان دهنده پتانسیل ایجاد رفاه و تسهیل امور گردشگران تفریحی و تجاری است. بنابراین ، ساخت مجتمع های مسکونی و توریستی در مناطقی با ظرفیت گردشگری بالا مانند مناطق توریستی یا مناطق تجاری می تواند نقش بسزایی در گسترش منطقه آزاد انزلی و در نتیجه افزایش اشتغال و کاهش بیکاری داشته باشد.
هدف از اجرای این پروژه ساخت هتل 5 ستاره شامل خدمات اسکان ، پذیرایی از سه وعده اصلی غذایی شامل صبحانه ، ناهار و شام در رستوران ، میان وعده در کافی شاپ و داخل محل اقامت ، خدمات تفریحی از جمله سالن های چند منظوره ، شنا استخر و سونا و جکوزی ، مرکز تفریحی کودکان ، خدمات تئاتر و تجاری مانند سالن های همایش ، سالن کنفرانس و غیره.

بررسی ها نشان می دهد که سرمایه گذاری ثابت پروژه فعلی حدود 845 میلیارد ریال است که با احتساب حدود 2.6 میلیارد ریال هزینه های قبل از بهره برداری ، 12.2 میلیارد ریال هزینه سرمایه در گردش و حدود 75.6 میلیارد ریال سود در دوره مشارکت ، کل سرمایه گذاری هزینه های این پروژه در حدود 936 میلیارد ریال خواهد بود. مدت زمان ساخت این پروژه 1 سال و مدت زمان بهره برداری این پروژه 10 سال است. بر این اساس ، نرخ داخلی بازده سرمایه گذاری حدود 29.8 و نرخ بازده داخلی سرمایه گذاری 34.5٪ است ، بنابراین مدت بازپرداخت در حدود 4.5 سال محاسبه می شود. طبق مطالعات انجام شده ، سرمایه گذاری در یک پروژه ساخت هتل در منطقه آزاد انزلی توجیه اقتصادی بالایی خواهد داشت.

  • نگین صادقی
  • ۰
  • ۰

طرح کشت قارچ امروزه علاقه مندان زیادی را پیدا کرده است که دلیل اصلی آن می تواند سود خارق العاده ای از پرورش قارچ دکمه ای باشد. اما بدون "نقشه راه" یا همان طرح توجیهی ، نمی توان مسیر مشخصی را در این تجارت طی کرد. بنابراین ، تیم آموزش نقطه شروع را برای شما ، برنامه توجیهی برای پرورش قارچ در سال 99 ، با مطالعات دقیق برآورد کرده است ، به طوری که می توانید با هزینه ای اندک برای خرید آن ، کلیه امور مالی و هزینه را در pdf و doc تکمیل کنید. قالب در دسترس باشید و تجارت خود را با آرامش خاطر شروع کنید.

در این مقاله: با معرفی برنامه توجیهی برای رشد قارچ های دکمه ای و آموزش های اساسی آن ، به ما بپیوندید.

کشت قارچ در ایران و جهان
تولید قارچ یکی از پر درآمد ترین مشاغل ایران و جهان است که طرفداران بسیاری نیز دارد. گفته می شود چین با 1.4 میلیون تن در وهله اول ، ایالات متحده با 400000 تن در رده دوم و هلند با تولید 300000 تن در جایگاه سوم قرار دارد. بیشتر آنها تولیدکننده قارچ هستند و ایران با تولید 34000 تن در سال ، در بین 62 کشور تولید کننده قارچ در رتبه شانزدهم قرار دارد.

در کدام استان قارچ طبیعی رشد می کند؟
قارچ صدف سالهاست که به صورت کنترل شده در ایران کشت می شود ، اما این نوع قارچ نیز در نقاط مختلف کشور از جمله استان چهارمحال بختیاری رشد می کند و بهار به دلیل شرایط مناسب محیطی در بهار از این منطقه خارج می شود.

این نوع قارچ دارای کلاه و پایه است ، پایه آن معمولاً بسیار کوتاه است و رنگ آن به اندازه کلاه آن است. هنگامی که هوا گرم است ، درپوش قارچ نرم و سفید می شود و در هوای سرد رنگ آن خاکستری می شود. پره های زیادی با تیغه های بلند ، متوسط ​​و کوتاه وجود دارد.

ارزش غذایی قارچ
قارچ قسمت بزرگی از یک رژیم غذایی سالم است ، بهتر است آنها را به صورت خام یا کمی پخته میل کنید ، به طور متوسط ​​هر 100 گرم قارچ حدود 30 کالری دارد و به دلیل اینکه قارچ فیبر دارد ، اشتها را کاهش می دهد و برای افرادی که مایل به رژیم هستند. بسیار مفید خواهد بود و بخش مهمی از قارچ ها پروتئین و اسیدهای آمینه هستند. بنابراین با رشد قارچ می توانید نیازهای بازار را برآورده کرده و از فروش قارچ سود قابل توجهی کسب کنید.

چرا باید قارچ دکمه ای رشد کنیم؟
با توجه به محبوبیت روزافزون قارچ های دکمه ای (قارچ های صنعتی) در کشور و بازار پر رونق آن ، باعث شده رقیب خود ، قارچ صدف (قارچ سنتی) در سال 1996 از صحنه رقابت به طور کلی خارج شود و جایگزین قارچ دکمه ای شود. اى بده با توجه به نیازهای غذایی و مصرفی جامعه و افزایش محبوبیت قارچ های دکمه ای ، بدیهی است که بهترین گزینه برای رشد قارچ دکمه ای است.

چرا رشد قارچ بدون اطلاعات اشتباه است؟
اگر مبتدی نیستید و دانش کاملی در مورد دکمه کشت قارچ دارید ، در مرحله دوم یادگیری هستید. در این مرحله شما باید تمام هزینه های این تجارت را از روز اول تا پایان هر دوره محاسبه کنید تا اشتباه مالی نکنید. اما اگر در مرحله اول هستید و هنوز اصول اولیه را یاد نگرفته اید ، پیشنهاد می کنیم هم اکنون وارد این قسمت نشوید زیرا نداشتن اطلاعات کافی باعث شکست شما خواهد شد. بنابراین ، ابتدا دوره های رشد قارچ پاره وقت یا پاره وقت را انجام دهید و سپس وارد مرحله دوم شوید و از برنامه توجیهی رشد قارچ استفاده کنید.

طرح توجیهی پرورش قارچ دکمه
در طرح توجیهی پرورش قارچ دکمه ، تمام تخمین های مالی قارچ در سال 1999 به عنوان پرونده های doc و pdf در 22 جدول مختلف محاسبه شده است.

  • نگین صادقی
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی مختصر
محمد بن سیرین بصری یکی از افراد مشهور علم و ادبیات است ، پدر وی برده انس بن مالک بود ، ابن سیرین در تفسیر رویاها در جامعه بسیار مشهور بود و مردم قبلاً برای تفسیر رویاهای خود به او مراجعه می کردند و در این رابطه ، داستان هایی درباره او در کتاب ها نقل شده است. ابن سیرین در سال 110 درگذشت ، وی با ابو الحسن البصری بسیار مخالف بود و بین آنها نفرت شدیدی وجود داشت ، به طوری که گفته می شود یا ابو الحسن البصری باید با او معاشرت کند یا با ابن سیرین بماند. .

حرفه او بزازی بود و در بین موضوعات خود مشهور است. پیروان افرادی هستند که پیامبر اسلام را ندیده اند اما با اصحاب وی در ارتباط بوده اند.

جمال الدین بدیع الزمان ابوالهول جیش بن ابراهیم تفلیسی (۶۲۹ ق) کتاب کامل‌التعبیر ابن سیرین را به فارسی نگاشته است.

ابن سیرین پس از طی مقدمات علوم، به سفر روی آورد و در شهرهای مختلف سرزمین عربستان همچون مکه، کوفه و همچنین در تیسفون به گردآوری حدیث پرداخت. وی همچنین در مدت چهار سال اقامتش در دمشق به بازرگانی اشتغال داشت.در صحاح ششگانه اهل سنت از ابن سیرین به عنوان فقیهی صاحب رای یاد شده. او همچنین در میان رجالیون از افراد ثقه است. از ابن سیرین دست‌نوشته‌هایی به جای مانده است که از میان آن‌ها می‌توان به الحیوان جاحظ اشاره کرد.

احتمالاً احمد بن سیرین همان ابومعشر است. در اواسط خلافت مأمون، ابومعشر حدود ۴۰ سال داشت. در یک چاپ عربی از کتاب احمد بن سیرین (بولاق، ۱۸۶۸) نام او محمد آمده است. چاپ لاتینی اثر احمد، فرانکفورت، ۱۵۷۷، مؤلف را Apomasar نامیده که احتمالاً تحریف نام ابومعشر است. این موضوع محتاج تحقیقات بیشتری است.

حسن انصاری مقاله‌ای مختصر و مفید دارند دربارهٔ ابوسعد خرگوشی نیشابوری صوفی شافعی اشعری مسلک (د ۴۰۶ یا ۴۰۷ ق) دارند با عنوان صوفی خوابگزار و کتاب ابن سیرین. ایشان در آن مقاله از کتاب مهمی به نام البشارة و النذارة فی تعبیر الرویا یاد می‌کنند. این کتاب دارای ۵۹ باب است و تا زمان نگارش مقاله ایشان هنوز به چاپ نرسیده بود. خرگوشی در این کتاب مکرر از کتاب ابن سیرین بهره برده است و در عمده موارد سندی برای تعابیر خوابهایی که یاد کرده ارائه نمی‌کند. در بررسی نسبت این دو به این نتیجه رسیده‌اند:

«من به دلیل اینکه عکس کاملی از دست کم یکی از نسخه‌های کتاب خرگوشی در اختیار ندارم، نمی‌توانم ابعاد نسبت میان دو متن یاد شده را در اینجا بیان کنم اما بی تردید متنی که به ابن سیرین منسوب است تنها تحریری است از کتاب ابوسعد خرگوشی که دقیقاً روشن نیست چگونه و چه زمان بر اساس کتاب ابوسعد فراهم آمده است. در واقع کتاب تفسیر الاحلام ابن سیرین که مکرر به چاپ رسیده تنها نسخه‌ای است انکی متفاوت با کتاب خرگوشی.

منبع: ویکیدیا

  • نگین صادقی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی چیست؟

طرح توجیهی چیست؟ این یک مطالعه برای پاسخ به یک سؤال بسیار ساده است: آیا ایده (در رابطه با تجارت ما) ممکن است؟ اگرچه به ظاهر ساده است ، یافتن جواب اغلب به جستجوی انرژی در مناطق مختلف نیاز به انرژی زیادی دارد. مواردی مانند رقبا در بازار ، گزینه های مالی ، ملاحظات فنی و تولید ، عوامل بسیاری برای در نظر گرفتن توجیه شروع هر مشاغل جدید است. در ادامه به شما خواهیم گفت زمان مناسب برای شروع روند تهیه یک طرح توجیهی چه زمانی است؟ مواردی که باید در گزارش نهایی یافته های خود به آنها اشاره کنید چیست؟ چه کسی واجد شرایط ترین فرد برای انجام این تحلیل است؟ و اینکه چگونه پرسشنامه ها به شما کمک می کنند پاسخ برخی از سؤالات تند و تیز را ببینید.

زمان مناسب برای بررسی توجیه پذیری
صرف نظر از اطمینان شما به محصول جدید یا ایده هوشمندانه ، همیشه ایده خوبی است که قبل از صرف وقت یا هزینه زیادی ، توجیه آن را در دنیای واقعی بررسی کنید. کلیه شرکتهای نوپا باید قبل از شروع تولید یا ورود به بازار ، یک طرح توجیهی تهیه کنند. در بیشتر شرکت های تأسیس ، قبل از تولید یک محصول جدید ، طرح توجیهی تهیه شده است. این گزارش ها همچنین می توانند داده های کمی مورد نیاز برای تصمیم گیری های دشوار در مورد جهت آینده یک شرکت یا محصول را ارائه دهند. اگر در مورد مرحله بعد در بازاریابی ، توسعه یا گسترش مشاغل خود اختلاف نظر دارید ، یک طرح توجیهی می تواند با ارائه اطلاعات غیرمجاز حل و فصل این اختلاف را برطرف کند.

از کجا می توان اطلاعات برنامه توجیهی را دریافت کرد
بدون شک سریعترین راه برای تهیه یک طرح توجیهی استخدام یک مشاور است که از ابتدا تا انتها این کار را برای شما انجام می دهد و به شما درمورد این یافته ها می گوید. اگرچه این ایده وسوسه‌انگیز است ، اما به دلایل مالی احتمالاً برای اکثر مبتدیان غیرممکن است.

شما در بخش مؤلفه اقتصادی که در ابتدا به آن اشاره شد ، هزینه تهیه طرح توجیه را باید در نظر بگیرید. این ممکن است مشاغل با حداقل سودآوری در ابتدا به منطقه سرخ (عدم توجیه پروژه) سوق پیدا کند.

از طرف دیگر ، اگر شغل خود را به سرعت و بدون داشتن اطلاعات اداره کنید ، خطر از دست دادن سرمایه اولیه خود را بر عهده دارید. علاوه بر این ، بسیاری از سرمایه گذاران از پذیرش پیشنهاد شما بدون اطلاعات خودداری می کنند ، بنابراین ممکن است توصیه نشود که هزینه های یک طرح توجیهی چانه زنی کند.

خوشبختانه با دسترسی گسترده به داده های تحقیقات قبلی بازار و پرسشنامه های کاربری آسان ، می توانید خودتان کارهای جمع آوری زیادی از داده ها انجام دهید و هزینه کلی تهیه یک طرح توجیهی را کاهش دهید ، در این صورت هنوز می توانید هزینه کمتری را صرف اطلاعات کنید. . شما به یک طرح توجیهی بسیار مفید دسترسی خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افرادی که امیدوارید هزینه محصول یا خدمات خود را بپردازید ، باید به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید. و پرسشنامه ها بدون شک بهترین ابزار برای انجام این کار هستند.

پرسشنامه ها ابزاری بسیار دقیق و مطمئن برای یافتن عادات خرید گذشته و آینده ، آگاهی از برند و ترجیحات ویژگی هستند. اگر بتوانید به هر بخشی از بازار هدف خود برسید و سؤال کنید ، اطلاعات دقیقی و متمایز درباره مخاطبان خاص خود دریافت خواهید کرد و این اطلاعات در نحوه انجام فعالیتهای بازاریابی خود تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

جمع آوری اطلاعات از مشتریان بالقوه با استفاده از پرسشنامه می تواند نارضایتی آنها از یک محصول یا ویژگی خاص را نشان دهد که شما می توانید از آن برای تغییر قابلیت زنده ماندن طرح خود از غیرقابل قبول بودن به یک وضعیت مثبت استفاده کنید.

منبع: ایران صنعت

  • نگین صادقی