tolidberenj

قیمت برنج

tolidberenj

قیمت برنج

  • ۰
  • ۰

طرح کشت قارچ امروزه علاقه مندان زیادی را پیدا کرده است که دلیل اصلی آن می تواند سود خارق العاده ای از پرورش قارچ دکمه ای باشد. اما بدون "نقشه راه" یا همان طرح توجیهی ، نمی توان مسیر مشخصی را در این تجارت طی کرد. بنابراین ، تیم آموزش نقطه شروع را برای شما ، برنامه توجیهی برای پرورش قارچ در سال 99 ، با مطالعات دقیق برآورد کرده است ، به طوری که می توانید با هزینه ای اندک برای خرید آن ، کلیه امور مالی و هزینه را در pdf و doc تکمیل کنید. قالب در دسترس باشید و تجارت خود را با آرامش خاطر شروع کنید.

در این مقاله: با معرفی برنامه توجیهی برای رشد قارچ های دکمه ای و آموزش های اساسی آن ، به ما بپیوندید.

کشت قارچ در ایران و جهان
تولید قارچ یکی از پر درآمد ترین مشاغل ایران و جهان است که طرفداران بسیاری نیز دارد. گفته می شود چین با 1.4 میلیون تن در وهله اول ، ایالات متحده با 400000 تن در رده دوم و هلند با تولید 300000 تن در جایگاه سوم قرار دارد. بیشتر آنها تولیدکننده قارچ هستند و ایران با تولید 34000 تن در سال ، در بین 62 کشور تولید کننده قارچ در رتبه شانزدهم قرار دارد.

در کدام استان قارچ طبیعی رشد می کند؟
قارچ صدف سالهاست که به صورت کنترل شده در ایران کشت می شود ، اما این نوع قارچ نیز در نقاط مختلف کشور از جمله استان چهارمحال بختیاری رشد می کند و بهار به دلیل شرایط مناسب محیطی در بهار از این منطقه خارج می شود.

این نوع قارچ دارای کلاه و پایه است ، پایه آن معمولاً بسیار کوتاه است و رنگ آن به اندازه کلاه آن است. هنگامی که هوا گرم است ، درپوش قارچ نرم و سفید می شود و در هوای سرد رنگ آن خاکستری می شود. پره های زیادی با تیغه های بلند ، متوسط ​​و کوتاه وجود دارد.

ارزش غذایی قارچ
قارچ قسمت بزرگی از یک رژیم غذایی سالم است ، بهتر است آنها را به صورت خام یا کمی پخته میل کنید ، به طور متوسط ​​هر 100 گرم قارچ حدود 30 کالری دارد و به دلیل اینکه قارچ فیبر دارد ، اشتها را کاهش می دهد و برای افرادی که مایل به رژیم هستند. بسیار مفید خواهد بود و بخش مهمی از قارچ ها پروتئین و اسیدهای آمینه هستند. بنابراین با رشد قارچ می توانید نیازهای بازار را برآورده کرده و از فروش قارچ سود قابل توجهی کسب کنید.

چرا باید قارچ دکمه ای رشد کنیم؟
با توجه به محبوبیت روزافزون قارچ های دکمه ای (قارچ های صنعتی) در کشور و بازار پر رونق آن ، باعث شده رقیب خود ، قارچ صدف (قارچ سنتی) در سال 1996 از صحنه رقابت به طور کلی خارج شود و جایگزین قارچ دکمه ای شود. اى بده با توجه به نیازهای غذایی و مصرفی جامعه و افزایش محبوبیت قارچ های دکمه ای ، بدیهی است که بهترین گزینه برای رشد قارچ دکمه ای است.

چرا رشد قارچ بدون اطلاعات اشتباه است؟
اگر مبتدی نیستید و دانش کاملی در مورد دکمه کشت قارچ دارید ، در مرحله دوم یادگیری هستید. در این مرحله شما باید تمام هزینه های این تجارت را از روز اول تا پایان هر دوره محاسبه کنید تا اشتباه مالی نکنید. اما اگر در مرحله اول هستید و هنوز اصول اولیه را یاد نگرفته اید ، پیشنهاد می کنیم هم اکنون وارد این قسمت نشوید زیرا نداشتن اطلاعات کافی باعث شکست شما خواهد شد. بنابراین ، ابتدا دوره های رشد قارچ پاره وقت یا پاره وقت را انجام دهید و سپس وارد مرحله دوم شوید و از برنامه توجیهی رشد قارچ استفاده کنید.

طرح توجیهی پرورش قارچ دکمه
در طرح توجیهی پرورش قارچ دکمه ، تمام تخمین های مالی قارچ در سال 1999 به عنوان پرونده های doc و pdf در 22 جدول مختلف محاسبه شده است.

  • ۹۹/۰۵/۲۲
  • نگین صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی