tolidberenj

قیمت برنج

tolidberenj

قیمت برنج

  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی چیست؟

طرح توجیهی چیست؟ این یک مطالعه برای پاسخ به یک سؤال بسیار ساده است: آیا ایده (در رابطه با تجارت ما) ممکن است؟ اگرچه به ظاهر ساده است ، یافتن جواب اغلب به جستجوی انرژی در مناطق مختلف نیاز به انرژی زیادی دارد. مواردی مانند رقبا در بازار ، گزینه های مالی ، ملاحظات فنی و تولید ، عوامل بسیاری برای در نظر گرفتن توجیه شروع هر مشاغل جدید است. در ادامه به شما خواهیم گفت زمان مناسب برای شروع روند تهیه یک طرح توجیهی چه زمانی است؟ مواردی که باید در گزارش نهایی یافته های خود به آنها اشاره کنید چیست؟ چه کسی واجد شرایط ترین فرد برای انجام این تحلیل است؟ و اینکه چگونه پرسشنامه ها به شما کمک می کنند پاسخ برخی از سؤالات تند و تیز را ببینید.

زمان مناسب برای بررسی توجیه پذیری
صرف نظر از اطمینان شما به محصول جدید یا ایده هوشمندانه ، همیشه ایده خوبی است که قبل از صرف وقت یا هزینه زیادی ، توجیه آن را در دنیای واقعی بررسی کنید. کلیه شرکتهای نوپا باید قبل از شروع تولید یا ورود به بازار ، یک طرح توجیهی تهیه کنند. در بیشتر شرکت های تأسیس ، قبل از تولید یک محصول جدید ، طرح توجیهی تهیه شده است. این گزارش ها همچنین می توانند داده های کمی مورد نیاز برای تصمیم گیری های دشوار در مورد جهت آینده یک شرکت یا محصول را ارائه دهند. اگر در مورد مرحله بعد در بازاریابی ، توسعه یا گسترش مشاغل خود اختلاف نظر دارید ، یک طرح توجیهی می تواند با ارائه اطلاعات غیرمجاز حل و فصل این اختلاف را برطرف کند.

از کجا می توان اطلاعات برنامه توجیهی را دریافت کرد
بدون شک سریعترین راه برای تهیه یک طرح توجیهی استخدام یک مشاور است که از ابتدا تا انتها این کار را برای شما انجام می دهد و به شما درمورد این یافته ها می گوید. اگرچه این ایده وسوسه‌انگیز است ، اما به دلایل مالی احتمالاً برای اکثر مبتدیان غیرممکن است.

شما در بخش مؤلفه اقتصادی که در ابتدا به آن اشاره شد ، هزینه تهیه طرح توجیه را باید در نظر بگیرید. این ممکن است مشاغل با حداقل سودآوری در ابتدا به منطقه سرخ (عدم توجیه پروژه) سوق پیدا کند.

از طرف دیگر ، اگر شغل خود را به سرعت و بدون داشتن اطلاعات اداره کنید ، خطر از دست دادن سرمایه اولیه خود را بر عهده دارید. علاوه بر این ، بسیاری از سرمایه گذاران از پذیرش پیشنهاد شما بدون اطلاعات خودداری می کنند ، بنابراین ممکن است توصیه نشود که هزینه های یک طرح توجیهی چانه زنی کند.

خوشبختانه با دسترسی گسترده به داده های تحقیقات قبلی بازار و پرسشنامه های کاربری آسان ، می توانید خودتان کارهای جمع آوری زیادی از داده ها انجام دهید و هزینه کلی تهیه یک طرح توجیهی را کاهش دهید ، در این صورت هنوز می توانید هزینه کمتری را صرف اطلاعات کنید. . شما به یک طرح توجیهی بسیار مفید دسترسی خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افرادی که امیدوارید هزینه محصول یا خدمات خود را بپردازید ، باید به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید. و پرسشنامه ها بدون شک بهترین ابزار برای انجام این کار هستند.

پرسشنامه ها ابزاری بسیار دقیق و مطمئن برای یافتن عادات خرید گذشته و آینده ، آگاهی از برند و ترجیحات ویژگی هستند. اگر بتوانید به هر بخشی از بازار هدف خود برسید و سؤال کنید ، اطلاعات دقیقی و متمایز درباره مخاطبان خاص خود دریافت خواهید کرد و این اطلاعات در نحوه انجام فعالیتهای بازاریابی خود تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

جمع آوری اطلاعات از مشتریان بالقوه با استفاده از پرسشنامه می تواند نارضایتی آنها از یک محصول یا ویژگی خاص را نشان دهد که شما می توانید از آن برای تغییر قابلیت زنده ماندن طرح خود از غیرقابل قبول بودن به یک وضعیت مثبت استفاده کنید.

منبع: ایران صنعت

  • ۹۹/۰۵/۲۱
  • نگین صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی