tolidberenj

قیمت برنج

tolidberenj

قیمت برنج

  • ۰
  • ۰

✅برگها به عوارض متعدد از جمله استرس محیطی , آفت و بیماری از گیاه جدا می گردند . در اینجا شایعترین دلایلی که منجر می گردند گیاه برگهای خویش را از دست بدهد , آمده اند :

شوک :
شوک ناشی از انتقال گیاه , بده بستان گلدان و یا این که تقسیم ریشه او‌لین برهان ریختن برگهای گیاه است . این دستور راجع‌به گیاهانی که از محیط باطن خانه به فضای خارج منتقل میگردند ( و یا این که برعکس ) هم درست گو است . همینطور نوسان دما , نور و روشنایی و رطوبت می‌تواند گیاه را ذیل تاثیر قرار دهد مخصوصا درصورتی که از محیطی به محیط دیگر منتقل شده باشد که‌این فرمان اکثر زمان ها به ریزش برگهای گیاه سبب ساز میشود .
حالت آب و هوایی :
تغییرات محیطی علاوه بر این‌که سبب ساز به شوکه شدن گیاه میگردند , به واسطه حالت آب و هوایی تازه هم نقش مهمی در ریختن برگ گیاه دارا‌هستند . دما تاثیر قابل توجهی بر گیاه می‌گذارد . یک تغییر و تحول ناگهانی در دما ( سرد یا این که گرم ) سبب ساز رنگ زرد یا این که قهوه ای شدن برگها و افتادن آنان میشود .
  • ۹۸/۱۰/۲۱
  • نگین صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی