tolidberenj

قیمت برنج

tolidberenj

قیمت برنج

  • ۰
  • ۰

اگر عضو تیمی هستید که با سایر طراحان گرافیک بر روی یک پروژه کار می کنید ، یا یک طراح گرافیک مستقل هستید که برای خود حرفه ای کار می کنید ، در هر صورت ، برای حرفه ای تر شدن ، باید نکات و قوانینی را که باعث می شود ، پیروی کنید. منظم و ماهر در تمام پروژه های خود بنابراین این 10 نکته مهم فتوشاپ را به خوبی بیاموزید و به یاد بسپارید تا مسیر حرفه ای شما هموارتر شود.

نکات مهم فتوشاپ:
اول از همه ، این 10 نکته ترفندهای پیچیده ای نیست که بتوانید به خودتان بگویید فراموش شده اند یا برای انجام آنها به تخصص زیادی احتیاج خواهید داشت ، در مقابل ، این نکاتی هستند که به راحتی قابل اجرا هستند و باید به عادت هایی تبدیل شوند که به طور معمول از آنها پیروی می کنید. . آنها را انجام دهید.

1 - نام پرونده ها را به درستی وارد کنید
به طور پیش فرض ، Photoshop با ایجاد Untitled به عنوان نام پرونده هنگام ایجاد پرونده های جدید ، حذف این نام و ذخیره نام پرونده با توجه به پروژه شما.

این نام می تواند شامل نام تجاری ، نام پروژه و نسخه اجرایی شما باشد

به عنوان مثال: Tarhan_Logo_v2 یا Brandname_Vizit_v1

2 - لایه ها را نام ببرید
هنگامی که یک لایه جدید در Photoshop ایجاد می کنید ، این برنامه به طور خودکار نام لایه جدید را مطابق با نام آخرین لایه ایجاد شده ایجاد می کند ، به عنوان مثال ، اگر آخرین لایه ایجاد شده Layer 2 باشد ، لایه بعدی لایه 3 خواهد بود.

با فرض اینکه شما در حال کار روی یک پروژه نیمه سنگین هستید ، ایده Layer 157 یا بالاتر ایده چندانی ندارد.

در این پروژه ، وقتی می خواهید به عقب برگردید ، پیدا کردن لایه مورد نظر و کار بر روی آن بسیار دشوار است ، به خصوص اگر پروژه شما از چگالی بینایی بالایی برخوردار باشد. برای اینکه هرگز این مشکل را نداشته باشید ، باید این نکته را رعایت کنید که برای هر لایه نامی گذاشته اید. پیدا کردن لایه ها به راحتی در طول پروژه یا حتی چند روز پس از اتمام پروژه آسان خواهد بود.

به عنوان مثال: آرم آبی یا لوگو کوچک

3 - لایه ها را گروه بندی کنید
برای یک ثانیه تصور کنید که به دنیای کارلی Earl منتقل شده اید. شما 157 لایه دارید. اکنون 157 لایه در پنل لایه ها قرار دارید ، به جز اینکه در طول پروژه ساعت ها در پیمایش به بالا و پایین می روید. اگر این لایه ها خاموش ، رو به بالا و پایین یا حذف شده باشند ، می توان در کل پروژه مشکلی ایجاد کرد. مورد بعدی که باید در Photoshop در نظر بگیرید ، مدیریت لایه ها با استفاده از گروه بندی است.

یکی از ویژگی های قابل توجه گروه ها این است که می توانید نام گروه ها و همچنین اسامی لایه ها را تغییر داده و نامی را انتخاب کنید که مطابق با محتوای هر گروه باشد ، زیرا فتوشاپ نام های گروه 1 ، گروه 2 و ... را بطور پیش فرض قرار می دهد. قرار می دهد

4 - عکس و متن را بکشید
بسیاری از افراد تازه وارد فتوشاپ و متأسفانه بسیاری از افرادی که سالهاست با فتوشاپ کار می کنند این نکته را رعایت نمی کنند و بدون حفظ نسبت خود (برای بزرگنمایی یا خارج کردن) تصاویر یا حتی متن ترسیم می کنند.

مهم است که این دو مورد را بدانید تا این اشتباه را نکنید:

نکته اول این است که اگر تصویر خیلی کوچک است ، کشیدن و بزرگنمایی باعث کاهش کیفیت می شود ، بنابراین روی تصاویر کوچک بزرگنمایی نکنید.

نکته دوم این است که اگر می خواهید متن یا تصویر را کوچک یا بزرگ کنید ، لازم است نسبت را رعایت کنید.

5 - کلیه پرونده های استفاده شده در پروژه را نگه دارید
یکی از مهمترین کارهایی که فتوشاپ می تواند برای تعداد زیادی از طراحان گرافیک انجام دهد ، ذخیره کردن پرونده های مورد استفاده در هدر پروژه نیست.

هنگام استفاده از تصاویر ، متن ، بردارها و سایر عناصر موجود در پروژه خود ، پوشه ای را در انبار پروژه بنام Footage یا Assets ایجاد کنید و کلیه پرونده های رد پروژه را در آنجا ذخیره کنید ، زیرا در پروژه های بعدی یا همان پروژه در صورت بروز مشکل در پرونده ها در یک پروژه دیگر دوباره آمده یا مورد نیاز هستند ، نیازی به امتحان کردن مجدد و صرف وقت یا هزینه برای دریافت آن پرونده نیست.

  • ۹۹/۰۵/۲۷
  • نگین صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی